• Ketodutchie Nieuw

    Ketodutchie

    Jacqueline Neslo

    Keto-recepten van Hollandse bodem
    Het keto-dieet, waarbij je koolhydraatarm en vetrijk eet, helpt veel mensen duurzaam af te vallen. En wie eenmaal de principes doorheeft, kan aan de slag. Maar er is een grote behoefte aan inspiratie om elke dag de maaltijden keto-friendly en lekker te maken. Ketodutchie is het platform van Jacqueline Neslo. Daarop inspireert zij ruim 25.000 keto'ers met simpele receptuur van ingrediënten die je gewoon in je eigen supermarkt kunt vinden. Het kookboek met meer dan 50 recepten is verdeeld in ontbijt, lunch, diner en party, want juist op het gebied van een feestje is er veel lekkers te serveren zonder je levensstijl te onderbreken. Doe keto om je goed te voelen, gebruik dit boek om te weten hoe.

    Jacqueline Neslo, songwriter en zangdocent, kon nog geen ei bakken toen ze op kamers ging. Nooit last gehad vangewichtstoename tot ze diep in de twintig was. Toen begonnen de repen en roze koeken toch hun tol te eisen. Ze zocht lang naar een passende levensstijl en na van alles geprobeerd te hebben ontdekte ze de keto-levensstijl. Een eigen Instagram-account volgde en ze begon onder de naam Ketodutchie met het delen van inspirerende gerechten. En met succes. Dagelijks inspireert ze meer dan 25.000 mensen!

  • Help, ik val niet af! Hoeveel vrouwen roepen dit niet? Hormoonexpert Vivian Reijs komt je met dit boek te hulp. Met de VIV-methode gaat afvallen je wél lukken.
    Ontdek hoe hormonen ervoor kunnen zorgen dat je niet afvalt, en krijg weer grip op je gewicht. Want als je gezond en in balans bent, dan gaat afvallen vanzelf. Met veel informatie, de stap-voor-stap VIV-methode en recepten voor ontbijt, lunch en diner.

    `Door Vivians adviezen op te volgen, voel je je niet alleen snel jonger en energieker, maar kun je ook op een plezierige manier tot een goed gewicht komen.'
    Lieneke van de Griendt, huisarts

    Gebruikers van de VIV-methode:
    `Ik voel mij nu zoveel beter. En wat lange tijd niet gebeurde, gebeurt nu wel... ik val af!'

    `Na jaren van frustratie, voel ik me beter dan ooit

  • In Eet beter onderstreept huisarts Tamara de Weijer het belang van gezond eten, beweging en ontspanning. Het effect van een goede leefstijl op onze gezondheid is groot en iedereen kan hiermee aan de slag. Geen pillen, maar paprika dus!

    Dat mensen met overgewicht baat hebben bij een bepaald dieet weten de meesten van ons wel. Maar ook veel andere chronische aandoeningen, zoals bijvoorbeeld diabetes type 2, kunnen ingeperkt worden met een gezonde leefstijl. In veel gevallen kan medicijngebruik omlaag of zelfs helemaal achterwege gelaten worden. Dat is mooi, maar de vraag `Wat is gezond?' lijkt met al die tegenstrijdige diëten wel lastig te beantwoorden. Huisarts Tamara de Weijer laat zien dat het toch simpel kan zijn: met de focus op groenten en fruit begin je goed op de weg naar beter.

    Boordevol toepasbare informatie voor elke dag, en vooral heel veel snelle, makkelijke en lekkere recepten en weekmenu's. Een onmisbare tool voor alle Nederlanders, zeker ook voor artsen en zorgprofessionals.

  • Keto in 5

    Jen Fisch

    130 Keto-recepten met maar 5 ingrediënten
    Miljoenen mensen zweren bij een 'low carb, high fat'-levensstijl. Hoe werkt het ketodieet? Bij het ketodieet eet je veel vetten en weinig koolhydraten. Als het lichaam weinig koolhydraten binnenkrijgt, spreekt het vetten aan voor energie en schakelt het dus sneller over op vetverbranding. Het dieet is vernoemd naar het proces dat ketose wordt genoemd, het afbreken van vetten tot zogenaamde ketonen. Het werkt heel goed bij mensen die af willen vallen en beter in hun vel willen zitten. Klinkt ingewikkeld? Is het niet. En zeker niet met deze Canadese bestseller die uitkomst biedt aan iedereen die wel keto wil eten maar niet veel tijd heeft zich erin te verdiepen.
    Keto in 5 bevat maar liefst 130 recepten die in een handomdraai op tafel staan. En het unieke eraan is: elk gerecht bestaat uit slechts vijf makkelijk te verkrijgen ingrediënten.Met Keto in 5 kun je eindeloos variëren én je aan je nieuwe levensstijl houden.
    Jen Fisch is blogger en fervent volger van het ketodieet. Ze deelt haar ervaringen en recepten op Instagram (@ ketointhecity), op haar YouTubekanaal Keto In The City, en via haar blog KetoInTheCity.com. Ze woont in Californië.

  • - 50%

    'Dit is hét dieetboek voor deze zomer' - Vriendin
    Het dieetboek dat verder gaat dan alle andere dieetboeken: geen symptoombestrijding, maar de oorzaken aanpakken!

    Als de connectie tussen je brein en je lichaam niet gezond is, ontwikkel je ontstekingen, kom je aan en word je ziek. En als je lichaam ziek is, denk je niet helder en kan je brein niet optimaal functioneren. Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht.

    Het Brein Body Dieet helpt je om in 40 dagen een gezonde connectie tussen brein en lichaam in gang te zetten. Zo word je gezonder, energieker en val je meer af dan ooit, en dit keer blijvend. Want dat je na een dieet weer aankomt, ligt niet aan terugvallen in oude gewoontes, maar omdat je brein en body niet gezond genoeg zijn. Dit boek helpt je om in de juiste verhoudingen te eten, zonder dat je voedingsgroepen hoeft uit te sluiten. Je nieuwe levensstijl, ontspanning en slaap doen de rest.

    Over Het Brein Body Dieet

    'Dit is het eerste dieetboek dat de oorzaken aanpakt.' - Nouveau

    'Dit is hét dieetboek voor deze zomer' - Vriendin

  • Veel mensen gaan eten als ze zich onrustig, moe, neerslachtig, onzeker, geïrriteerd of blij voelen. Dat leidt vaak tot overgewicht. Dit boek biedt een krachtige oplossing om de haat-liefdeverhouding met eten te doorbreken. Je ontdekt je persoonlijke valkuilen en leert hoe je van binnenuit een evenwichtige relatie met eten kunt krijgen. Het programma bestaat uit 9 weken en bevat veel praktijkvoorbeelden en duidelijke stap-voor-staprichtlijnen. De aanpak is gebaseerd op de meest recente psychologische kennis en praktijkervaring.

    Joanna Kortink en Greta Noordenbos hebben diverse succesvolle boeken geschreven op het gebied van eet- en gewichtsproblemen. Joanna is oprichtster van Artiva, een centrum waar landelijk individuele begeleiding en workshops worden aangeboden. Zij worstelde zelf jarenlang met eetproblemen. Greta doet onderzoek aan de Universiteit van Leiden naar de achtergronden van eet- en gewichtsproblemen, zoals ondermijnende gedachten, en naar het herstelproces.

    `Helpt mensen hun haat-liefdeverhouding met voedsel te doorbreken. Libelle

    `Een krachtige oplossing. Margriet

    `Dit `mindful-eten -programma doorbreekt de vicieuze cirkel. Psychologie Magazine

    www.emotie-eten.nl

  • Met dit boek in handen beschik je over 30 heerlijke recepten die je helpen een nog gezondere jij te worden. Groene smoothies zijn gezond! Ze geven je lichaam een extra portie vitamines, mineralen, vezels en soms ook goede vetten, stuk voor stuk belangrijke stoffen die je helpen bij het verkrijgen of het behouden van een gezond lichaam. Sven & Jennifer van het platform Voedzaam & Snel hebben alle smoothies met zorg bedacht en uitgebreid getest. Alle recepten zijn 100% natuurlijk.
    Op naar een vitaler lichaam met Groene smoothies!

  • Met Intuïtief eten van Sharon Numan en Henrike Weerstand leer je hoe je geniet van eten, lekker in je vel zit en afvalt zonder dat je op dieet hoeft! Bevrijd jezelf van emotie-eten en voel je goed in je lijf!
    Stel je eens voor:
    Je eet precies waar je zin in hebt, zonder daar moeite voor te doen.
    Je maakt vanzelfsprekend gezonde keuzes.
    Je geniet van je eten, ook van het gezonde.
    Je verliest je niet in een voorraadkast vol lekkers.
    Je bent niet de hele dag met eten bezig.
    Je hebt geen schuld en schaamte over je eetgewoontes.
    Je bent gewoon vrij om te genieten van het leven en je energie te besteden aan de belangrijke dingen die er toe doen!
    Dat kan. Dit boek gaat je dit leren!

  • In navolging van het eerder verschenen Geluksfactor 10 komt Carolina van Dorenmalen van @foodie_ness nu met Het geluksdieet. Hierin neemt Carolina je mee in haar turbulente zoektocht naar fysieke en mentale gezondheid.
    Carolina: 'De vrouw die pleitte voor het eeuwige geluk is zelf rock bottom gegaan. En hoe. Maar ik ben ook weer sky-high gegaan. De clichés zijn dus waar: eerst bergafwaarts gaan om vervolgens te kunnen pieken. Het afgelopen jaar is er veel gebeurd en een hoop veranderd. Dat alles heeft geleid tot iets heel moois: het geluksdieet.
    In Het geluksdieet staat het circulerende e­ffect tussen gezonde voeding en intens geluk centraal. Voeding is brandstof, een medicijn voor jouw persoonlijke geluksdieet. Een investering voor het leven die ik iedere vrouw gun. En een waarvan ik weet dat hij ook voor jou werkt. Dat beloof ik je bij deze!

  • In Eet beter voor je maag en darmen met huisarts Tamara de Weijer leer je hoe je door een gezonde leefstijl je buikklachten kunt verminderen.

    Van een opgeblazen gevoel en buikpijn tot brandend maagzuur: 3,7 miljoen Nederlanders hebben chronische maag- en darmklachten. In dit boek leert huisarts Tamara de Weijer je hoe je door middel van gezonde voeding en haar heldere 10-wekenplan eindelijk een rustige buik kunt krijgen.
    Deze nieuwe Eet beter bevat o.a. heldere uitleg over FODMAP's, pre- en probiotica en leefstijl- en voedingsadviezen voor mensen met PDS (prikkelbaredarmsyndroom) en IBD (chronische darmontsteking vanwege Colitis ulcerosa of de ziekte van Crohn). En natuurlijk weer heel veel makkelijke en lekkere recepten.

    - toegankelijk en informatief
    - lekkere, makkelijke en snelle recepten
    - handig 10-wekenplan
    - eenvoudig te volgen en lang vol te houden

    Het vervolg op de bestseller Eet beter in 28 dagen met huisarts Tamara de Weijer!

  • NOOIT MEER DIËTEN MAAR GENIETEN VAN ETEN
    Diëten werken niet. Althans, niet op de lange termijn. En toch voelen we ons na iedere mislukte afvalpoging schuldig. Waarom heb ik zo'n honger? Wat is er mis met mij? Caroline Dooner biedt je een simpel alternatief om je fysieke, emotionele en mentale relatie met voedsel te herstellen. Het geheim? Eten. Wat je maar wilt. Eer je eetlust en luister naar je honger. Als je lichaam eenmaal uit de survivalmodus is, wordt het steeds makkelijker om te luisteren naar wat het echt nodig heeft. En een gezondere relatie met eten zorgt voor een gezondere jij.
    Het FUCK IT-dieet is niet alleen hilarisch geschreven, het is ook wetenschappelijk goed onderbouwd. Een must-read voor elke chronische diëter. Christine Northrup, New York Times #1-bestsellerauteur

  • Met Intermittent fasting van Nanneke Schreurs en José van Riele heb je alle basics van periodiek vasten bij de hand. Het helpt je in vier weken fitter, gezonder en slanker te worden.
    Intermittent fasting is een van de grootste (internationale) dieettrends van het moment. Het is een dieetstijl die goed past bij mensen die bezig zijn met fitheid en afvallen. In deze startersgids vind je heldere informatie, een eenvoudig stappenplan om te beginnen, dag- en weekmenu's. En natuurlijk heel veel lekkere recepten! Boordevol vega(n) opties, guilty pleasures, zondagse brunches en nog veel meer!

  • UITSLUITEND GESCHIKT VOOR IBOOKS

    Suiker werkt verslavend en overmatig gebruik leidt tot welvaartsziekten zoals overgewicht
    en suikerziekte (type 2). Toch blijven we er veel van gebruiken. Hoe kan dat?
    Het antwoord daarop is heel eenvoudig: we zijn gek op zoet en daar maakt de voedingsindustrie
    handig gebruik van door aan allerlei, ook hartige, producten suiker toe te voegen.
    Zo krijgen we ongemerkt ook veel verborgen suikers binnen. Inmiddels staat de teller op zo'n 40
    kilo per persoon per jaar.
    Dat suiker slecht is voor je gebit en dat je er dik van kunt worden, weet iedereen. Maar dat
    het verslavend is en kan leiden tot vermoeidheid, snelle veroudering, stemmingswisselingen en een slechte
    weerstand is minder bekend.
    /> Gelukkig kan het anders. Zonder Suiker laat zien hoe. Behalve dat het inzicht geeft in de
    effecten van `slechte' suikers, helpt dit boek je het roer om te gooien. Ook laat het zien hoe je
    suiker op een gezonde manier kunt vervangen. Zonder Suiker bevat meer dan 120 heerlijke
    recepten voor elk moment van de dag.

    Ontdek dat suikervrij eten puur, lekker én goed voor lichaam en geest is! Ervaar dat je je in korte tijd
    gezonder, opgewekter en energieker gaat voelen.
    Extra's:
    o 28 dagen-stappenplan
    o dag- en weekmenu's
    o 10 gouden puur gezond tips
    o overzicht gezonde suikervervangers
    o kinderen suikervrij opvoeden
    o suikervrij sporten

  • Mindful afvallen

    Joanna Kortink

    Geen crash-dieet, maar blijvend slank en tevreden.

    Een programma van 8 weken.

    Miljoenen mensen willen een gezond gewicht hebben. Veel mensen falen hierin, slechts een deel slaagt wel. Wat doen deze mensen anders dan de rest? Hun overgewicht wordt psychologisch benaderd. Ook mindfulness maakt steeds vaker deel uit van deze benadering, met heel goede resultaten. Dit programma duurt 8 weken, bevat veel praktijkvoorbeelden en duidelijke stap-voor-staprichtlijnen. Het is een krachtige oplossing om de haat-liefdeverhouding met eten definitief te doorbreken.

  • "Ik krijg 's avonds na het eten altijd zo'n zin in iets zoets."
    "Ik heb geen tijd om gezond te leven."
    "Ik val niet af."
    "Als ik iets aangeboden krijg, eet ik het altijd op."
    "Als ik me verdrietig of gestrest voel, ga ik eten."
    "Eten is helemaal niet leuk meer."

    Voor het eerst op dieet gaan lukt vaak wel. Maar je gezonde gewoontes volhouden en slank blijven is erg lastig. Daarom is er dit boek. Het gaat verder waar veel afslankmethodes en diëten stoppen: je krijgt oplossingen voor knelpunten in de dagelijkse praktijk. Echte oplossingen, geen flauwe tips zoals 'als je zin hebt in iets lekkers, ga dan de hond uitlaten'. Kijk maar eens in de inhoudsopgave of je de vraagstukken herkent.

    Soms is het even hard werken om het goed te krijgen, maar vaak is het veel simpeler dan je had gedacht. En de beloning is groot: een blijvend resultaat, waar je nog heel lang plezier van hebt. Nooit meer 'terug naar af', alleen maar verder vooruit gaan.

    Met extra tips van Amber Albarda (Eet jezelf mooi, slank & gelukkig), Joanna Kortink (Mindful afvallen), Marjolein Dubbers (Energieke Vrouwen Academie), Mathijs Vrieze (Het gezonde lifestyle dieet), Julia Kang (100% gifvrij), Mieke Kosters (Ik ken mezelf en ben slank / Het geheim van slanke mensen) en Ralph Moorman (De boodschappencoach / De hormoonfactor).

  • Uitgeteld lig je op de bank met maar één gedachte: ik moet zoet, chocola, NU! Na een zware werkdag is eerst een halve zak chips nodig om tot rust te komen... Herken je deze situaties?

    Dit soort snoep- en snaaibuien zijn funest voor je zelfvertrouwen én je gewicht. Wil je er blijvend vanaf? En niet meer op dieet? Fenna Janssen helpt je stap voor stap in dit proces. Ze laat je onderzoeken waar jouw neiging tot emotie-eten vandaan komt. Je leert voelen dat je eigenlijk behoefte hebt aan een luisterend oor, troost of liefde. Een pak koekjes opeten vervult dit verlangen niet. Ze laat zien hoe je je behoefte aan rust en aandacht kunt bevredigen zónder naar troosteten te grijpen. Met dit boek krijg je je snoepbuien definitief onder controle. Afvallen volgt dan automatisch.

    `Confronterend en motiverend.

    `De verhalen van de afvallers en emotie-eters zijn een feest der herkenning. Ik realiseer me dat ik niet de enige ben die op een verjaardag niets eet en thuis stiekem de koelkast induikt.


    Fenna Janssen is diëtist en therapeut. Via haar programma 10kilolichter.nl hielp ze al honderden klanten aan een actieve levensstijl en blijvend gezond gewicht.

    "Lezers die de emoties achter hun eetgedrag willen leren kennen, vinden in dit boek veel praktische tips en handvatten. Als mindfulness trainer spreekt mij het leren verduren van onaangename gevoelens sterk aan. Daar ligt de sleutel voor verandering."
    - Rita Zeelenberg, mindful-eten.nl

    Kijk voor gratis videolessen op emotie-etendebaas.nl

  • Het 5:2 dieet

    Kate Harrison

    Het 5:2-dieet is een revolutionair parttime dieet dat je leven compleet zal veranderen! Het is simpel, flexibel en goed voor je gezondheid en met deze gids houd je het moeiteloos vol.
    Bij dit dieet kun je alles wat je lekker vindt blijven eten en toch je gewicht en gezondheid enorm verbeteren, waardoor je de kans op kanker, hart- en vaatziekte, Alzheimer en diabetes type 2 sterk vermindert.
    En dat alles door gewoonweg één of twee dagen per week minder te eten. Tienduizenden mannen en vrouwen gingen je al voor en met deze gids kun jij hetzelfde doen als zij.
    Met behulp van dit dieet heeft journaliste en fervent jojoër Kate Harrison de strijd tegen overgewicht eindelijk gewonnen. In Het 5:2-dieet verzamelde zij tips, wetenschappelijke gegevens, recepten en verhalen van ervaringsdeskundigen.
    Verander je houding ten opzichte van voedsel en word blijvend slanker en gezonder!

    `Dit boek is zijn geld dubbel en dwars waard!'

    Kate Harrison schrijft romans en werkte voor de BBC. Zij volgde zelf het 5:2 dieet en schreef een boek over haar succesverhaal. Zelf zegt zij daarover: `Eigenlijk schrijf ik fictie-bestsellers, maar nu een dieetboek, want ik denk dat het levens zal redden!'

  • Het wordt steeds duidelijker dat suiker een enorme invloed heeft op de gezondheid. Sterker nog: het zou weleens de hoofdoorzaak kunnen zijn van de huidige obesitasepidemie en veel welvaartsziekten. Carola van Bemmelen daagt je uit om 30 dagen lang suiker te laten staan. En met haar drie-fasenplan gaat dat lukken!
    Gevarieerde recepten (van ontbijtjes tot snacks, van bijgerecht tot overheerlijk dessert), voorbeeldmenu's en praktische tips helpen je de maand door. Je bemerkt razendsnel effect: voel je energieker, ervaar een betere nachtrust, én gewichtsverlies. Gun jezelf deze gezondheidsverbetering en doe mee aan de Sugarchallenge!
    • Veel informatie over wat suiker met je doet
    • Praktisch stappenplan om direct aan de slag te gaan
    • Ingrediënten verkrijgbaar bij de supermarkt: geen dure biowinkels
    • Met suikerspiekpas
    Carola van Bemmelen is een van de bestverkopende Food & Lifestyle auteurs van Nederland en helpt mensen om een relaxte relatie te krijgen met eten. Ook als ze niet kunnen koken. Ze is epigenetisch voedingscoach en eetpsychologiecoach en heeft verschillende bestsellers op haar naam staan. Van haar 100% Suikervrij-boeken zijn inmiddels meer dan 100.000 exemplaren verkocht en met haar Sugarchallenge heeft ze meer dan 200.000 mensen direct en indirect geholpen op hun weg naar een suikervrije leefstijl.
    ‘Ik ben nu een week bezig en ik voel me fantastisch! ben al ruim 2 kilo kwijt, echt onvoorstelbaar want ik eet de hele dag door.’ – Nicolet, deelnemer Sugarchallange
    ‘Jippie!! Na een maand zo goed als hoofdpijn-vrij, wat een bevrijding. Ik ben een blij mens!’ – Fien, deelnemer Sugarchallenge

  • Het onbewuste dieet

    Mariska Boog

    Ben je dieet-moe? Heb je het helemaal gehad met het gejojo en met calorieën tellen? Maar is jouw grote wens om voortaan slank door het leven te gaan zonder daar steeds zoveel moeite voor te doen? Dan is dit boek voor jou!
    Het onbewuste dieet is een methode om jezelf in kleine, overzichtelijke stappen een gezonde levensstijl aan te leren. Je wordt energieker, zelfbewuster en blijvend slank.
    De methode is gebaseerd op een aantal principes:
    Jij bestaat uit meer dan je lijf alleen; overgewicht is dus meer dan een lichamelijke onbalans
    Je onbewuste is mede verantwoordelijk voor je dagelijkse patronen én je eetgedrag
    Je kunt jezelf binnen zes weken nieuw gedrag aanleren
    Grote veranderingen gebeuren in kleine stapjes

    Het boek beschrijft de stap-voor-stap toepassing van Het onbewuste dieet. Aan de hand van 37 oplossingen kun je je onbewuste gedrag en gedachtepatronen doorbreken en jezelf nieuwe, positieve gewoontes aanleren.

    Kijk ook op www.hetonbewustedieet.nl voor veel extra's.

    Mariska Boog heeft als professioneel coach, trainer en organisatieadviseur jarenlange ervaring in het begeleiden van persoonlijke veranderingsprocessen, zowel op het werk als in het privéleven. Haar passie is om steeds weer te ontdekken welke krachten ieder mens in zich heeft om te veranderen en te transformeren. Haar visie is dat je jezelf tot ongekende hoogte kunt ontplooien wanneer je kiest voor een uitgebalanceerde levensstijl met respect voor lichaam en geest. Op basis hiervan heeft zij een gedragsveranderingsmethode ontwikkeld om blijvend slank te zijn.

  • Jon Gabriel viel 103 kilo af, zonder rigide dieet of operatie. Aan zijn lichaam is niet meer te zien dat hij ooit overgewicht had. Hoe deed hij dat? Het is gemakkelijk en jij kunt het ook!

  • 'Elke pagina is hulp!'
    Leontien van Moorsel

    Ben je aan het lijnen, maar niet gelukkig met het resultaat?
    Wil je eten als je niet lekker in je vel zit?
    Voel je je schuldig als je eet?

    Deze emoties zijn voor talloze vrouwen en heel wat mannen een echt
    probleem. Maar dat is nu niet langer nodig. Pak de volgende keer eerst dit
    boek! De hierin beschreven tips en strategieën om eetbuien te voorkomen en
    je natuurlijke gewicht te bereiken werken echt. Het maakt niet uit waar je het
    openslaat, uit iedere pagina kun je kracht putten!

    Opnieuw weet de schrijfster van U I T D E B A N VA N E E T B U I E N
    precies de juiste snaar te raken. Joanna Kortink heeft zelf doorgemaakt
    waarover zij schrijft en ontwikkelde een succesvolle therapie voor
    eetproblemen. Ook jou kan zij helpen op je weg naar balans en geluk.

  • In Gezond of gezondigd? tonen Christine Tobback en Kenny De Meirleir aan dat gezonde voeding niet voor iedereen hetzelfde is. Wat voor de ene gezond is, kan bij de andere leiden tot slaapstoornissen, reumatische klachten, hoofdpijn, extreme vermoeidheid, overgewicht enzovoort. Slecht slapen door het eten van fruit, vermoeidheid na het eten van spaghetti bolognese, hartkloppingen en gewrichtspijn door peper: het kan allemaal. Je kunt supergezond eten en toch heel veel klachten hebben of met overgewicht blijven kampen.
    Voedselintoleranties liggen aan de basis van een groot aantal chronische aandoeningen. Je gezondheid begint met gezonde darmen.
    De auteurs leren je nog bewuster om te gaan met je voeding, zodat je zelf kunt ontdekken wat goed voor je is en wat je beter vermijdt. Onze grootouders en overgrootouders deden dit intuïtief. Terugkijken naar je kindertijd kan ook een gevoeligheid voor specifieke stoffen aan het licht brengen.
    Een eyeopener voor wie ondanks gezonde voeding toch veel klachten heeft.

    Slaag je er echt niet in af te slanken? Je eet misschien niet wat bij je past!

  • Let op: Epub3 fixed lay-out, niet geschikt voor e-reader.DE BESTE DIEETGOEROE BEN JE ZELFAfvallen zonder dieet een fabeltje? In Ik ken mezelf en ben slank legt Mieke Kosters uit hoe je slank(er) wordt en blijft met het eten en drinken dat jij het allerlekkerst vindt.Toch weer die zak chips leeg
    Iedereen weet wel hoe je afvalt: minder eten en meer bewegen. Maar waarom doe je het niet of houd je het niet vol? Waarom neem je in gezelschap toch weer te veel wijntjes of gaat die zak drop leeg als je alleen bent? Waarom zet je die knop niet om?Welke gedachten zorgen dat jij niet afvalt?
    In Ik ken mezelf en ben slank (h)erken je welke 'saboteurs' jou dwarszitten bij het afvallen: zit er een Prinses in je die niet houdt van 'dat moeilijke gedoe'? Of een Angsthaas die zeker weet dat 'het deze keer ook niet gaat lukken'? Buig die gedachten om en word slank zonder frustratie.In 3 stappen afvallen, mét chocola!
    In dit nieuwe boek beschrijft Mieke in drie stappen - slank eten, slank denken, slank voelen - hoe je de baas wordt over je eigen eetgedrag. Ontdek aan de hand van haar eigen ervaringen (-15 kilo) en eyeopeners van afvallers uit haar trainingen hoe ook jij eet wat je wilt... en slank wordt.

empty