• Combineer de gezondheidsvoordelen van het mediterrane dieet met de kracht van gezonde vettenMeer dan 70 eenvoudige gerechten, klaar in 15 minutenMet uniek Super Verbrander Plan om je natuurlijke vetverbranding te activerenElke dag met volle teugen genieten van veel verse groenten, fruit en het beste wat de zee te bieden heeft, is de sleutel tot een lang, gezond en gelukkig leven.In haar nieuwe boek Keto in 15 minuten Mediterraan toont bestsellerauteur Julie Van den Kerchove hoe je de unieke gezondheidsvoordelen van het mediterrane dieet combineert met de kracht van gezonde vetten voor meer energie, een vlottere vetverbranding en een sterker immuunsysteem.Met 21 gedetailleerde dagmenu's (met boodschappenlijstjes en meal preptips) om je natuurlijke vetverbranding te activeren en van de low carbkeuken een duurzame, flexibele levensstijl te maken. De 70 mediterrane gerechten bereid je in minder dan 15 minuten en zijn gluten- en granenvrij, suikervrij, grotendeels lactosevrij en een combinatie van vegan, vegetarisch, vis en gevogelte.

  • Het Keto-plan

    Julie Van den Kerchove

    • Lannoo
    • 13 Juni 2018

    Julie Van den Kerchove laat je in haar derde boek kennismaken met de keto-keuken: een pure keuken rijk aan gezonde vetten en groenten, aangevuld met kleine porties kwaliteitsvol gevogelte en vis, waar Hollywoodcelebrity's zoals Halle Berry en Kim Kardashian hun slanke lijn aan danken. Ze toont met een praktisch stappenplan en 70 gluten- en suikervrije recepten hoe je van je lichaam een natuurlijke vetverbrander kunt maken, zodat je slanker, energieker en gezonder door het leven gaat.

  • De opvolger van bestsellers Het Keto Plan en Go Keto 70 heerlijke gluten-, granen-, suiker- en lactosevrije recepten Ook geschikt voor diabetici en voor wie een proteïnedieet volgt Met Keto in 15 minuten, de opvolger van bestsellers Het Keto Plan en Go Keto, maakt Julie Van den Kerchove het je nóg gemakkelijker om de voordelen van de keto-keuken te ontdekken. Ze stelt een heus 'superverbrander'-plan met 15 gedetailleerde dagmenu's op en toont hoe je je natuurlijke vetverbranding kunt activeren zonder calorieën te tellen. Het resultaat: meer energie, minder zin in zoet, een gezond gewicht en een lagere ontstekingsgraad. Het boek bevat ook 70 eenvoudige gerechten die minder dan 15 minuten voorbereiding vergen en steekt boordevol ideeën voor een gezonde lunchbox, zowel voor volwassenen als kinderen. Inclusief boodschappenlijstjes en meal prep-tips om maaltijden voor te bereiden voor een hele werkweek. Alle recepten zijn gluten- en granenvrij, suikervrij, grotendeels lactosevrij en bieden een combinatie van vegan, vegetarisch, vis en gevogelte.

  • Julie natuurlijk

    Julie Van den Kerchove

    • Lannoo
    • 23 September 2015

    Verrassend lekker en gemakkelijk Toen Julie Van den Kerchove tijdens haar studies kampte met gezondheidsproblemen, besloot ze haar voedingspatroon helemaal om te gooien. Vandaag kookt ze alleen nog met natuurlijke en onbewerkte ingrediënten. Met prachtige foto's en stap-voorstapgerechten deelt Julie haar recepten en toont ze hoe je volledig gluten- en zuivelvrij, zonder vlees en met enkel natuurlijke suikers, heerlijke en gemakkelijke gerechten kunt maken. Julie natuurlijk is een verrassend boek dat laat zien hoe je heel eenvoudig met zuivere, natuurlijke ingrediënten gezonde versies van cheesecake, brownies en zelfs pasta of pizza kunt bereiden.

  • Go Keto

    Julie Van den Kerchove

    • Lannoo
    • 7 Mei 2019

    De opvolger van de bestseller Het Keto Plan Met gedetailleerd menuplan voor 4 weken Ook geschikt voor diabetici en wie een proteïnedieet volgt Wat als er een manier bestond om elke dag te genieten als god in Frankrijk en tóch een gezond gewicht te behouden zonder dat je een ijzersterke wilskracht nodig hebt om op 'het goede pad' te blijven? In haar vierde boek Go Keto gaat Julie Van den Kerchove verder in op de keto-levensstijl: dé manier om langer jong, energiek en slank te blijven. Ze toont aan de hand van een wetenschappelijk onderbouwd programma hoe je in 30 dagen van je lichaam een natuurlijke vetverbrander kan maken, met meer dan 60 nieuwe gluten- en suikervrije recepten bomvol gezonde vetten en groenten, aangevuld met kleine porties kwaliteitsvol gevogelte en vis. Het boek bevat ook een gedetailleerd 4-weken menuplan, een 15-minuten work-out om je verbranding extra te ondersteunen en heel veel tips om je levenskwaliteit te verbeteren. De recepten zijn snel en eenvoudig, met hoofdzakelijk ingrediënten uit de supermarkt. Goed voor flexitariërs, vegetariërs én wie graag eens vegan eet. Ook Bourgondiërs komen aan hun trekken met klassiekers zoals vol-au-vent, stoverij met frietjes, risotto, dame blanche en wafels met slagroom.

  • Eenvoudig en vegan met Julie Van den Kerchove Julie Van den Kerchove gooide tijdens haar studie haar voedingspatroon volledig om en kookt sindsdien enkel met natuurlijke ingrediënten. Zo slaagde ze erin haar gezondheidsproblemen halt toe te roepen. In dit tweede boek kokkerelt ze opnieuw gluten- en zuivelvrij, zonder vlees en gebruikt ze enkel natuurlijke suikers. Julie pakt dit zo eenvoudig mogelijk aan, zodat dit boek heel geschikt is voor wie snel en gezond wil koken in minder dan 30 minuten.

empty